2009 m. balandžio 27 d., pirmadienis

Užplūdus jausmams

Atėjus pavasariui, užplūdus jausmams laikas pasimokyti ir meilių žodelių gal netikėtai įsižiebs nauja graži meilė :)
Seni seviyorum [seni sevijorum]- aš tave myliu
Ben de seni seviyorum [ben de seni sevijorum]- aš irgi tave myliu
Benimle evlenir misin? [benimle evlenir misin]- ar tekėsi už manęs?
Rüyalarımın erkeğisin/kadınısın [riujalarimin erkeisin.kadinsin] - tu esi mano svajonių vyras/moteris
Seninle olmak istiyorum [seninel olmak istijorum] - aš noriu būti su tavimi
Seni çok özlüyorum [seni čiok iozliujorum] - labai tavęs ilgiuosi
Seni çok özledim [seni čiok iozledim] - labai tavęs pasiilgau
Benimle dans eder misin? [benimle dans edermisin] - ar norėtum pašokti su manimi?
Seni bir daha ne zaman göreceğim? [seni bir daha ne zaman gioredžeim] - kada pamatysiu tave kitą karta?
Çok güzelsin [čiok giuzelsin] - tu labai graži
Seni öpebilir miyim? [seni iopebilir mijim] - ar galiu tave pabučiuoti?
Gözlerin çok güzel [giozlerin čiok giuzel] - tavo akys labai gražios
Seni aşık oldum [seni ašik oldum] - įsimylėjau tave
Aşkım, sevgilim [aškim, sevgilim] - mylimasis, mylimoji
Bi tanem [bi tanem] - mano vienintelis, mano vienintelė
Meleğim [meleim] - mano angelas
Gülüm [giulium] - mano rožė
Güzelim [giuzelim] - mano gražuolė
Aşk [ašk] - meilė
Sevmek [sevmek] - myleti
Sevişmek [sevišmek] - mylėtis
öpmek [iopmek] - bučiuotis
öpücük [iopiučiuk] - bučinys
Posted by Picasa

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą