2009 m. kovo 19 d., ketvirtadienis

Side - ką pamatyti galima šiandien

Kelionę pradėkime nuo šiuolaikinio objekto Sidėje, tai didžiulė vėliava, kuri vietinaims ir svečiams tapo puikiu orientaciniu objektu.
Pirmasis istorinis objektas, kurį sutiksite yra rekonstruotas nekropolio mauzoliejus, salia galima pamatyti kapu (sarkofagu) dangciu likučių, nekropolis kaip ir įprasta tais laikais buvo įkurtas už miesto sienos ribų. Manoma, kad šis mauzoliejus galėjo būti pastatytas antrame Side klestėjimo etape tarp V - VI a. pr. Kr.
šio objekto kaimynystėje gerai pasižvalgę rasite ir turistų informacinį centrą, kuriame galima pasiimti nemokamos medžiagos apie regioną ir ką galima aplink aplankyti. Ir kas be ko žemėlapių. Žygiuodami toliau, blaškytis nereikia, tiesiog kelionė pagrindiniu keliu, priesite ir miesto sienas ir patį senamiestį bei visas grožybes, kurias verta aplankyti. Štai apačioje matote kaip viskas atrodo, pasirinkite šalia esanti gal ne visai patogų takelį, bet bent jau saugesnį, nes gatvė vietomis labai siaura, o turkams pėstieji yra tik kelyje besiblaškantys kėgliai.
Na štai ir priėjome keletą objektų, vienas jūsų matomų yra Nimfėjas, o kitame kadre užfiksuota kolonų gatvė, vedusi iki Vespiano paminklo ir Amfiteatro.
Nuklydus iš pagrindinio takelio, galima keliauti pramintais ir gal kiek nepatogiais takeliais, tačiau Side tuo ir ypatinga, kad čia turistui nėra apribojimų "neliesti eksponatų rankomis", man asmeniškai labai patinka liesti, todėl aš visuomet su malonumu pačiupinėju, pasikarstau na ir kas be ko pafotografuoju detales. Ne tokiais gražiais ir patogiais takeliais keliaudami jūs rasite ir buvusią ligoninę, miesto agorą, bazilikų, pirčių ir kas be ko tiesiog paprastų namų ir gatvelių likučių.
Taip pat Šalia amfiteatro rasite muziejų, kuris įsikuręs buvusiose pirtyse. Netgi nenuklystant nuo kelios sėkmingai ir patogiai galite grožėtis įvairių statinių paminklais, visko nepasakoju kas kur, kad būtų ir patiems kuo pasidomėti.

Čia ir paliksiu jus su pasakojimu gal pratęsiu ir papildysiu jei sulauksiu kokiu konkrečių pageidavimų ir pastabų. Tikiuosi ši Side dėlionė nors kiek palengvins jums būsimas keliones :). Oi ir kaip gi aš pamiršau mūsų kaimo pasididžiavimą Apolono šventyklą, tikrai nuostabu ten sulaukti saulėlydžių.



Posted by Picasa

5 komentarai:

  1. Gal galit daugiau ka idomaus parasyt

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš ana pagal vardą. Aš gyvenu JAV, noriu pasinaudoti šia terpine, norėdamas įspėti visus paskolų ieškotojus, kad jie būtų labai atsargūs, nes visur yra sukčiai. Prieš keletą mėnesių aš buvau finansiškai įtemptas, o dėl savo beviltiškumo mane sukčiaujo keli internetiniai skolintojai. Aš buvau beveik prarastą viltį, kol mano draugas manęs nukreipė į labai patikimą skolintoją, vadinamąjį vyskupą Eliją, kuris skolina man 700 000 USD per 72 valandas be streso. Jei jums reikia bet kokios paskolos, tiesiog kreipkitės į jį šiuo adresu: (bishopelijahloanfirm002@hotmail.com) ARBA "WhatsApp": +2349035555247 Aš naudoju šią terpę, kad įspėtų visus paskolų ieškotojus dėl pragaro, kurį aš praėjo per rankas tie apgaulingi skolintojai. Ir aš nenoriu, kad net mano priešas praeitų per tokį pragarą, kad perėjau į šių apgaulingų internetinių skolintojų rankas, taip pat norėčiau, kad padėtumėte man perduoti šią informaciją kitiems, kuriems taip pat reikia paskolos, kai tik jūs Aš taip pat gausiu paskolą iš vyskupo Elijos, meldžiuosi, kad Dievas jam duotų ilgą gyvenimą.

    Dievas jį palaimins amžinai.

    Anna Vegas

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveikiname jus,
    Esu ponia Faith Elena, akredituota pinigų skolintoja, siūlau paskolą kiekvienam asmeniui, ar jums reikia paskolos ar finansavimo dėl bet kokios priežasties: Asmeninė paskola, Verslo paskola, Paskolos padidinimas, Verslo pradžios paskola, Paskolos skolai, Skolos konsolidavimas, bet kokios rūšies paskola, kurios dydis yra 3%, su mumis susisiekia per: Mrsfaithelena.fund@gmail.com ir užpildykite žemiau pateiktą paskolos paraiškos formą, kad galėtumėte nusiųsti jums paskolos sąlygas ir sąlygas. gerai pažymėkite, kad jūsų paskolos gavimas iš mūsų įmonės yra 100% garantuotas.

    INFORMACIJA APIE SKOLINIMĄ.
    Jūsų pilnieji vardai: ...............
    Reikalaujama paskolos suma: ..........
    Paskolos trukmė: .............
    Paskolos paskirtis: ..........
    Pareiškėjo adresas: ...........
    Pareigos: ..........
    Vieta: ........
    Valstybė: ..............
    Šalis:.................
    Lytis: ............
    Amžius: .............
    Mobilus .............
    Mėnesinės pajamos:........

    Ačiū, nes mes laukiame jūsų skubaus atsakymo.

    AtsakytiPanaikinti

  4. Fast genuine loan, avail unsecured loan offer at 2% interest rate there is a financing Funding Budget Here, Applicable Loan Offer at 2% interest Rate. Housing Loan Renovation Loan, Establishment Your Own Investment, Such As Hotel Management, Oil And Gas Investment. Loans are Available Or Any Kind of Business You Desire and You lack Cash! see what is appropriate For You, Apply for Unsecured Loan Offer rate 2%. Should you want more information about the Loan Offer, simply contact us here, Quick approve loan financial service apply now .via email:globalenergyloancompany@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Norėčiau labai padėkoti „LAPO MICRO FINANCE“, kuri man suteikė paskolą sergančio vaiko gydymui. Labai džiaugiuosi, kad šiandien sutikau LAPO, jei reikia skubios paskolos, susisiekite su jais el. Paštu: lapofunding960@gmail.com
    „Whatsapp“ +447883183014

    AtsakytiPanaikinti