2009 m. kovo 26 d., ketvirtadienis

Kaip sekasi?

Po didelių pertraukų atėjo laikas vėl pasimokyti turkų kalbos bei keleto pagrindinių frazių. Turkai dažniausiai neapsieina su vien tik Labas/merhaba(selam), todėl laikas mokytis paklausti kaip tau sekasi ir panašių dalykų.


Nasılsın? [nasilsin] — Kaip sekasi?
Iyiyim, ya sen? [ijim ja sen] — Gerai, o tau?
Ben de iyiyim [ben de ijim] — man taip pat gerai
Teşekkür ederim [tešekiur ederim] — ačiū
Bir şey değil [bir šej deyl] — nėr už ką
Rica ederim [ridža ederim] — nėr už ką/prašau
Kendine iyi bak! [kendine iji bak] — rūpinkis savimi
Affedersiniz [afedersiniz] — atleiskite
Afiyet olsun [afijet olsun] — skanaus/gero apetito
Biliyorum [bilijorum] — aš žinau
Bilmiyorum [bilmijorum]— aš nežinau
Evet [evet] — taip
Hayır [hajir] — ne
Hazırım [hazirim] — aš pasiruošęs
Gidelim [gidelim]— eikime
Tebrikler! [tebrikler]— sveikinimai!
İyi Şanslar! [iji šanslar] — sėkmės!
Lütfen [liutfen] —prašau
Ne yapıyorsun? [ne japijorsun] — ką veiki?
Iyi hafta sonları [iji hafta sonlari]— gero savaitgalio
Doğum gününüz kutlu olsun [doum giuniuniuz kutlu olsun] — su gimimo diena
Adin ne? [adin ne] — koks tavo vardas?
Benim adım [benim adim] — mano vardas...
Nerelisin? [nerelisin]— iš kur esi?
Posted by Picasa

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą